Kaip galima atsiskaityti už pirkinius?

Už prekes, galite atsiskaityti per elektroninę bankininkyste.

Kokia yra minimali prekių užsakymo suma?

Minimali prekių krepšelio suma yra 19,99 EUR.

Ar galima įsigyti prekių įmonės vardu ir gauti sąskaitą faktūrą?

Taip. Jei norite gauti sąskaitą faktūrą įmonės vardu, paskutiniame apsipirkimo žingsnyje Jums reikia pasirinkti atsiskaitymą kaip „Juridinis asmuo“.
Suveskite reikiamus įmonės rekvizitus, juos išsaugokite ir pasirinkite apmokėjimo būdą.
Sąskaita Jums atsiųsime el. paštu, kai bus galutinai patvirtintas Jūsų užsakymas (tai gali užtrukti iki kitos dienos ryto po užsakymo pateikimo). Prašytume atkreipti dėmesį, kad atlikus užsakymą įmonės rekvizitų pakeisti nebegalima. Jeigu po to, kai užsakėte prekes, atnaujinote įmonės rekvizitus, pakeitimai galios tik naujiems užsakymams.

Ar galima vieno užsakymo sąskaitą išskaidyti į kelias?

Deja, vieno užsakymo sąskaitos negalime išskaidyti į kelias skirtingas sąskaitas. Jei norite, kad tam tikros prekės būtų atskirose sąskaitose, reikėtų suformuoti kelis skirtingus užsakymus, tada mes galėsime pateikti skirtingas sąskaitas tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims.

Ar galiu papildyti jau atlikto užsakymo krepšelį?

Tokios galimybės nėra.

Ar yra taikomas prekių pakavimo mokestis?

Nėra taikomas.

Ar galimas prekių atsiėmimas tą pačią dieną, kai jos užsakomos?

Nėra galimas.

Ar galima atlikus užsakymą pakeisti pristatymo adresą, datą arba laiką?

Gaila, bet ne.

Ar užsisakant prekes iš elektroninės parduotuvės GSmaistas yra taikomas prekių pristatymo mokestis ?

Taip,  Kauno miestui ir išvardintoms Kauno seniūnijoms ir rajonams: Akademija, Domeikava, Ežerėlis, Garliava, Giraitė, Karmėlava, Lapės, Mastaičiai, Narėpai, Neveronys, Noreikiškės, Ramučiai, Rimgaudai, Rokai, Romainiai – 2,99 eur. Kitiems rajonams pristatymo kaina derinama individualiai.

Noriu atšaukti užsakymą, kaip tai padaryti?

Norėdami atšaukti užsakymą, kreipkitės telefonu: 865848888 arba el. paštu: [email protected].

Ką daryti, jei gavau nekokybiškas prekes ir noriu jas grąžinti?

Dėl teikiamų produktų kokybės, atliekame griežta kontrolę.

Klientas turi galimybe įvertinti prekių kokybę pristatymo metu. Jei gavote nekokybiškas prekes, turite grąžinti kurjeriui visą krepšelį.

Ką daryti, jei negavau visų užsakytų prekių arba gavau tokias, kurių neužsakiau?

Jei pastebėjote prekių neatitikimus pristatymo metu, reikėtų nedelsiant kreiptis telefonu: 865848888 arba el. paštu: [email protected]. ir tiksliai išdėstyti situaciją. Mes pasistengsime kuo greičiau išspręsti kilusią problemą.

Per kiek laiko grąžinami pinigai už nepristatytas ar nekokybiškas prekes? 

Pinigų permoka paprastai grąžinama per 5 darbo dienas į sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta.

Kas yra slapukai (angl. cookies)?

Slapukas yra nedidelis failas, atsiųstas į įrenginį, naudotojui besilankant atitinkamoje interneto svetainėje. Slapukų pagalba interneto svetainė atpažįsta naudotojo įrenginį (pvz., naudotojui kitą kartą apsilankius šioje interneto svetainėje), tokiu būdu sudarant galimybę palengvinti vartotojui naršymą svetainėje ir (arba) suteikiant tam tikrą informaciją svetainės savininkui apie svetainės naudojimą.

Kokius slapukus naudojame?

GSmaistas naudoja tiek būtinuosius (svetainės veikimą užtikrinančius ar naudojimąsi ja palengvinančius) slapukus, tokius kaip filtravimo nustatymų ar prisijungimo prisiminimo, tiek ir analitinius slapukus. Iš pastarųjų  naudoja „Google Analytics“ įra&scaron.